Irri inlägg x2

Förlåt, men nu är det faktiskt min tur att klaga. Och vad har man bloggen till annars liksom?  

Vad är grejen med killar och sms egentligen? Min pojkvän Kalle är på kryssning idag med sina polare, inget konstigt med det. Vi festar bägge mycket så det är något vi har fått vänja oss vid. Jag kände mig dock lite ensam i eftermiddags när han övergav mig vid tunnelbanan så jag bad honom att skicka många sms ikväll och han lovade att göra det innan han kysste mig och gick, och jag trodde verkligen på honom för han var så snuttig och gullig ni vet...

Nu är klockan ett och tror ni att jag har fått några mess? NEJ! Jag messade honom och frågade vad han gjorde men fick bara diss tillbaka... Det är inte första gången det har hänt och han säger alltid att han ska bättra sig, men haha, ingen förbättring so far...
Och nej, det här problemet uppstår även när han är nykter...

Kan någon vänlig själ vara snäll att för en gångs skull förklara hur killar fungerar? >< 


//Eran egen (dissade och irriterade) Sia

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Aaa det e det verkligen!!



Asså killar, pjuuhh.. ibland undrar man! Jag tror att när killar gör sådär då har dom börjat ta en för givet! Tänker lixom att "äsch d e lugnt, fixar d sen.. hon e ändå kvar" D blir lixom för bekvämt för dom så vissa slutar kämpa! Dom glömmer bort att vi e känslovarelser!!! =/

2009-12-05 @ 01:40:45
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Eveline

det är ju drygt att smsa! :p men ah. dock är det ju dumt att lova och sen inte göra det :S

2009-12-05 @ 04:04:03
URL: http://evelines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0